الخميس، 11 فبراير 2016

تراك تفاحة حواء الجوكر بالكلمات والتحميل

سايبه ريحه الخوف ع المخده وحالفه ليه تبعدى ليه تنطى فى موج حلم الطوق وتسيبى مركبى
هنغير ايه برضه لا شئ افروديت على ضفتين نهر حب افلاطونى قاسم اليوتبيا اتنين
سهل تكسر عضم صعب تدى حد كالسيوم اضطراب دقات القلب معاكى مكنش ناقص بوتاسيوم
ما تقوليش الفتره الجايه هتبعدينى عنك صدقينى هشوف عنيكى احلى بعد وقوع حواجبك
مش بجمل الحقيقه وقت نومى جمبها ! ياما شرحت للجريمه فايده كره حبها اه علمت موناليزا تشوف الدنيا بفلسفه سبت القلب فى الايموشن مع ان الملاك اختفى
حاطط احتمال ان الكلام مش هيبطلكو الاذى لو الى مات مات ع الاقل تيجو العزا مش تروحو تقتلو الى بعده بعده وهكذا
المهد يا قطر الدجال راكبك لاجل مايوقفك
نقول بس الحقيقه ولا نقول كلام بزيادة تكون فرد فى لعبتهم ولا يدمنو العابك هتلاقيها فى الحقيقه زى ما تمنتها فى احلامك ولا تروحلها الجحيم عشان تهاديها بالتفاحه
نقول بس الحقيقه ولا نقول كلام بزيادة تكون فرد فى لعبتهم ولا يدمنو العابك هتلاقيها فى الحقيقه زى ما تمنتها فى احلامك ولا تروحلها الجحيم عشان تهاديها بالتفاحه
متردد وخايف وشى للورق يكشف سامع مش شايف كنت زمان بتكسف من عيونك اللى كانوا بيحاوطونى نظراتك كانوا دايما بيخلونى عايش على امل فى الحياة متى ومات خلاص صماه اتكرمش الجلد الدقن بتخض بقوا يخبطوا على قلبى مبقاش يرد .. فى عرش الحب ازاى مفيش ! واحدة ماتت والتانية ماتلاقيش .. اعيش ؟! ازاى أعيش ؟ وانا اصلا من جوا مفيش فاشل مش فاكر شكلى مبقتش قادر ارضى اهلى حتى الحبيبة مش موجودة كنت زمان براش لكن دلوقتى دودة .. ياما نفسى اسمع صوتها .. ياما نفسى احس بوجودها نفسى ايوه نفسى اموت واشوفها مش حاسسها مش لامسها انا اصلا مش بتاعها .. هى احسن منى علشان شافتنى ملاك .. يا عقلى تعبت منك مش عارف دواك .. لولاك كان زمانى ادتها اهتمام بوساختك رجعتنى لدنيا مش تمام .. مروحتش العزا .. خوفاً من الأذى مدوقتش طعم الراحة من بعدها .. حتى يوم فراقها مقعدتش جنبها انت ايه مش انسان !! انت ايه انت جبان !! انا جبل المطره بتنحته انا ولد الضلمة بترجعه ..
نقول بس الحقيقه ولا نقول كلام بزيادة تكون فرد فى لعبتهم ولا يدمنو العابك هتلاقيها فى الحقيقه زى ما تمنتها فى احلامك ولا تروحلها الجحيم عشان تهاديها بالتفاحه
نقول بس الحقيقه ولا نقول كلام بزيادة تكون فرد فى لعبتهم ولا يدمنو العابك هتلاقيها فى الحقيقه زى ما تمنتها فى احلامك ولا تروحلها الجحيم عشان تهاديها بالتفاحه فاكر كل لحظه حلوه راحت تانى مجتش !
فاكر لما قالتلى لاء كداب ما بصدقأكش ! فاكر لما قولت لنفسى خلاص لازم تتوبى !
فاكر حرقه اهلى عليا لاء وكمان فاكر ذنوبى ! ويعدى شريط ادام عنيا عن الى عملتو فيها !
ضحيت عشانى كتير ومضحتش عشانها دقيقه ! فاكر ايوه فاكر مش قادر انسى دنا الى عملتو فيها اترد عليا نكسه !
كنت عايزه بس لغايه عمرى ما يوم فرقت معايا كنت انا قلم رصاص رامى نفسو ع البرايه
بحلم جوا حلم .. جوا احلام كتيره عايش جوا فيلم الصورة فيه أليمه
سيما يادنيا سيما والمشهد ليه بيتكرر الجيمز مالهوش قيمه ولا كنت عليه بدور
فاكر هفضل فاكر مهما تفوت عليا سنين فاكر ضعفى ادام ذنبى لما بقيت مش عارف انا مين
نقول بس الحقيقه ولا نقول كلام بزيادة تكون فرد فى لعبتهم ولا يدمنو العابك هتلاقيها فى الحقيقه زى ما تمنتها فى احلامك ولا تروحلها الجحيم عشان تهاديها بالتفاحه
نقول بس الحقيقه ولا نقول كلام بزيادة تكون فرد فى لعبتهم ولا يدمنو العابك هتلاقيها فى الحقيقه زى ما تمنتها فى احلامك ولا تروحلها الجحيم عشان تهاديها بالتفاحه

شارك

قد يعجبك

تراك تفاحة حواء الجوكر بالكلمات والتحميل
4/ 5
Oleh

اشترك عبر البريد الالكتروني

أدخل بريدك الإلكتروني هنا للحصول على أحدث المواضيع!.