الأحد، 7 فبراير 2016

تراك ابقي افتكريني الجوكر بالكلمات والتحميل

ابقى افتكرينى .. مقصدتش انك تكرهينى لكنى منفعكيش .. مقولتش مش هتنفعينى
أكتر انسانة .. لقيتها وقت الحاجة بتقولى احرقنى لو كان رمادى علاجك
كان كل حلمك أعملك أغنية بتحمل اسمك لكنى أغلى سطر كتبته أبخس من ضفر رجلك
ابعدى هتتعودى .. على بعدى لكن ثقى ان انتى اشرف فصل عالآطلاق ف فصول قصتى
ده انا بعدك حتى .. معرفتش ألاقى ف واحدة ملجأ ألجأ اليه .. حبك قبلة قله حيلتى الثابتة
ده اللى شايله جو منى ليكى مش مجرد حب معرض انى ف لحظة فيه افرط
أنا اللى شايله ليكى فى قلبى شعور أبوه تحت ومش هكدب عليكى لما بعدتك عنى ارتحت
عشان بسوئى قابلت كل حسنة فيا بتعمليها عشت وى شفت القطة بتأكل عيالها عشان تحميها
سبب ودعنا .. مش من أكبر من احساس جمعنا لكن فى البعد عبرة تدى للى بيننا معنى
سبتك لانى .. أنا اللى هتبقى أم لأبنى لازم استاهلها قبل ما هى تستهلنى
عشتى معايا م البداية الانفصام بمراحله كان نفسى اشوف أحمد فى الزفة جنبك كنت افرحله
لكن جوكر .. كسب ف اللى أحمد بعد لاأجل ما يمنع جوكر انه يكون سبب نزول دمعتك
والمشكلة .. ان أنا وصلت لحد هنا ب مساعدة منكم انتوا بعد مساعدة من ربنا
لكن وصلولى .. زائد تصقيف جمهورى.أكدولى ان جوكر قادر يرد للزمن قلم ادهولى
قلت هيكون أحمد معاكوا جوكر معاهم حصل نسبة خطأ خرج جوكر من ساعتها عن السيطرة
فصدقينى بعدى كان عشان أحميكى مش ببرر الغلط لنفسى لكن عشمان فيكى تسامحينى
لوحتى ب اعتبار ان لما لقيتنى نار اخترت بعدى عنك لاجل ما يصيبكيش اضرار
واترميت ف حضن ناس منهم قسيت الطيبون للطيبات ف مستحيل يجمع بينا بيت
سبب ودعنا .. مش من أكبر من احساس جمعنا لكن فى البعد عبرة تدى للى بيننا معنى
سبتك لانى .. أنا اللى هتبقى أم لأبنى لازم استاهلها قبل ما هى تستهلنى

شارك

قد يعجبك

تراك ابقي افتكريني الجوكر بالكلمات والتحميل
4/ 5
Oleh

اشترك عبر البريد الالكتروني

أدخل بريدك الإلكتروني هنا للحصول على أحدث المواضيع!.