الخميس، 11 فبراير 2016

تراك تسعياناتي الجوكر بالكلمات والتحميل


قبل مرحلة الثانوية كنت مريض بالكسوف
كانت علاقتي بالبنات فاشلة زي البامية بموز
بعدها صاحبت موديل عشان استايلي يتعدل
سابتني في بعد 6 شهور كان ستايلي قدم
وقتها ماكنش عندي غير كام فكرة وكام كتاب
اشرحهم وسط القاعدة يمكن اجذب البنات
كانت بتاخد رائي في كل حاجة وكل عريس يجيلها
كله ارتبط بكله انا الاخ الوحيييد في الشلة
فجأة انفصمت بقيت شخصيتين في بعض
بسهر اسكر كله ليلة بس عمري ما افوت فرض
من كتر ما كنت بظبط كل واحدة ساعت ما اقابلها
كنت اشوف بتاعت الاربع الخميس ومش فاكرها
عقلي اختل لدرجة اني كنت بشوف كتباتي
اقول معقول انا كنت عارف كل المعلومات دي
صحاب مدرستي مصدقوش اني من الخمورجية
صحباتي في البار اتصدمه من اني اجيب 100%
مش بحكي اللي حصلي بحكي اللي بيحصل عمومآ
من فينا ماكنش بريئ قبل ما هما يتهمونا
في فينا حلمه كان يتعدا اتاري وعجلة وكورة
كلام للجيل بتاعي مش لـ اجيال عبده موتة

شارك

قد يعجبك

تراك تسعياناتي الجوكر بالكلمات والتحميل
4/ 5
Oleh

اشترك عبر البريد الالكتروني

أدخل بريدك الإلكتروني هنا للحصول على أحدث المواضيع!.